اقامت آلمان اقامت آلمان .

اقامت آلمان

آنچه بايد درباره قانون مهاجرت نيروي كار متخصص به آلمان بدانيد

قانون مهاجرت نيروي كار متخصص، قانوني جديد است كه امكان ورود متخصصين واجد شرايط از كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا براي كار در آلمان را افزايش مي‌دهد.

✅ چه افرادي طبق قانون مهاجرت نيروي كار متخصص به آلمان، به عنوان متخصصان ماهر شناخته مي‌شوند؟
1. افرادي كه آموزش‌هاي حرفه‌اي مناسب (دوره‌هاي آموزشي حداقل دو ساله) را در آلمان گذرانده باشند يا داراي مدرك حرفه‌اي معادل در خارج از آلمان باشند.
2. افرادي كه داراي مدرك تحصيلي عالي قابل مقايسه با مدارك تحصيلي عالي آلمان باشند.

✅ دسترسي به بازار كار آلمان
در حال حاضر، ورود به بازار كار آلمان آسان‌تر است. متخصصين واجد شرايط بايد داراي قرارداد كار يا پيشنهاد شغلي خاص و همچنين مدرك مورد تأييد در آلمان باشند. هيچ نوع بررسي اولويتي مبني بر اين كه شغل مورد نظر داراي متقاضي از آلمان يا اتحاديه اروپا باشد، وجود ندارد.

✅ استخدام در آلمان
يك متخصص واجد شرايط در آلمان مي‌تواند در شغلي كه صلاحيت وي در آن تأييد شده و يا مشاغل مرتبط فعاليت نمايد. افراد داراي مدرك آكادميك نيز مي‌توانند در مشاغلي كه نيازي به مدرك تحصيلي عالي ندارند (به غير از مشاغل كمكي و نيمه ماهر)، مشغول به كار شوند. بلوكارت اتحاديه اروپا صرفاً براي مشاغل متناسب با يك صلاحيت حرفه‌اي (مدرك دانشگاهي) صادر مي‌شود.

✅ متخصصان واجد شرايط با مدارك حرفه‌اي در آلمان
استخدام نيروي كار متخصص از كشورهاي خارج از اتحاديه اروپا با مدارك حرفه‌اي (غير آكادميك) محدود به مشاغلي نيست كه در آلمان با كمبود نيروي كار مواجه باشند. هر شخصي كه داراي مدرك آموزش حرفه‌اي معتبر در آلمان باشد، مي‌تواند در كليه مشاغل مرتبط با مدرك خود فعاليت نمايد.

✅ جستجوي كار در آلمان
متخصصان داراي مدرك آموزش حرفه‌اي مي‌توانند براي پيدا كردن كار به آلمان بيايند. حداكثر 6 ماه به اين افراد اجازه اقامت داده مي‌شود، مشروط بر اين كه مدرك تحصيلي آن‌ها توسط نهاد مربوطه در آلمان تأييد شود و تسلط كافي بر مهارت‌هاي مورد نياز زبان آلماني براي شغل مورد نظر داشته باشند. همچنين بايد قادر به تأمين هزينه‌هاي شخصي خود در طول مدت اقامت باشند. متخصصان ماهر در آلمان مي‌توانند در طول مدتي كه در جستجوي كار هستند، حداكثر 10 ساعت در هفته به صورت آزمايشي كار كنند. نيروهاي كار خارجي متخصص و ماهر مي‌توانند پس از گذشت چهار سال اقامت دائم آلمان را اخذ نمايند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۰:۴۳ توسط:صحيفه موضوع: نظرات (0)

اخذ اقامت آلمان

 كشور آلمان يكي از مهم ترين كشور ها در زمينه سرمايه گذاري مي باشد ، اقتصاد آلمان بزرگترين اقتصاد اروپا و پنجمين اقتصاد بزرگ جهان است . كشور آلمان داراي نيروي كار بسيار قوي مي باشد ، اين احتمالا براي كساني كه هنوز تصميم نگرفته اند به كدام كشور مهاجرت كنند حائز اهميت است روشهاي مهاجرت به آلمان در زير ليست شده است و شما مي توانيد با يكي از طرق معرفي شده زير اقامت آلمان را اخذ نماييد . روشهاي كلي اخذ اقامت آلمان :

اقامت آلمان از طريق تحصيلي

اقامت و زندگي در آلمان از طريق ازدواج

اقامت كاري آلمان

اخذ اقامت آلمان از طريق سرمايه گذاري

اخذ اقامت آلمان از طريق كارآفريني ، تاسيس شركت يا شعبه در آلمان

تيم وايز بيزنس گروپ از بين اين روشها تنها روشهاي مربوط به سرمايه گذاري در آلمان ، اقامت آلمان از طريق كارآفريني ، تاسيس شركت يا شعبه در آلمان ، ايجاد استارتاپ در آلمان و نهايتا كاريابي در آلمان را ارائه مي دهد .تيم وايز بيزنس گروپ متشكل از متخصصين با تجريه در زمينه سرمايه گذاري در آلمان اقامت و كارافريني در آلمان و كاملا مسلط به مسائل حقوقي مربوط به كسب و كار مي باشد ، با ما تماس بگيريد تا در تمامي مراحل در كنارتان باشيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۲۰ توسط:صحيفه موضوع: نظرات (0)